piątek, 22 czerwca 2018

Wyniki konkursu "Rajskie ptaki pod wodą"

Cześć i czołem!
Nadszedł czas najwyższy na dodanie wyników ostatniego czerwcowego konkursu! Opis rocznicy dodam również dzisiaj, lecz najpierw postanowiłam zająć się konkursem, żeby przypadkiem nie zapomnieć. Mieliście za zadanie narysować rajskiego ptaka, który przybył do Morskiej Krainy. Zobaczmy, co udało Wam się wymyślić!


Anastazjakiller#5348:


Kana#2630:


Arbuzeek#5159:


Otrzymałam trzy prace. Niech działa nasza zasada "mniej niż trzy lub trzy, nagroda główna dla każdego!". Gratulacje dla Kany, Anastazji i Arbuzka - wszystkie dostajecie po 5 muszelek! :D

Do zobaczenia!
Migotka

3 komentarze:

  1. M-mojej p-pracy nie ma...
    Arbuzeek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... nie widzę jej. Nie wysłałaś przypadkiem w jakiejś starej wiadomości? :o Zawsze proszę o nowe z nazwą konkursu, żeby mieć wszystko posegregowane, stare kasuję. Jeżeli to było wysłane w jakiejś starej,to prawdopodobnie jest usunięta. Wyślij mi jeszcze raz na forum, dodam ją tutaj

      Usuń
  2. Głupia jesteś tylko ja powinienem dostać nagrode nara opuszczam plemię
    ~Arbuzeek...

    OdpowiedzUsuń