niedziela, 22 kwietnia 2018

Wyniki konkursu "Zajączkowa zmiana"

Waszym zadaniem było zrobić rysunek myszki, która zamieniła się w króliczka lub zajączka. Jestem bardzo ciekawa jak Wam to wyszło :D.


Anastazjakiller#5348:

Sushi07#0000



Kana#2630:

Arbuzeek#5159:

Agadracaxdxd#0000:


O i to rozumiem! Cieszę się, że udział wzięło więcej osób :3.
Najbardziej spodobała mi się praca Agi, jest przeurocza, ale ponieważ Aga ma już najwyższą rangę, to nagroda powędruje do kolejnej osoby na mojej liście. A tą osobą jest... Arbuzeek#5159! Pięć muszelek wędruje na Twoje konto :). Jeszcze raz dziękuje wszystkim za udział i zachęcam do brania udziału w kolejnych konkursach w przyszłości!

Migotka


3 komentarze:

  1. A gdzie moja praca?! :(
    Sushi07

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wysłałam pracę a się tu nie znalazła. :(

      Usuń
    2. Znalazłam, musiałam ją przeoczyć. Już ją dodaję i dopisuję Ci dwie muszelki za udział ^^.

      Usuń