sobota, 1 kwietnia 2017

Moduły organizowane przez Dorkachan

Hej myszki :)

Tym razem piszę post z modułów organizowanych przez Dorkachan.

Uczestnicy: Dorkachan, Szamankakox, Nikolciiaaa, Jestem1polak, Lajkoniik, Kinia006, Loveszczurki, Gorczyszka.


Na początek odbył się Dancefloor, zwycięzcy: Nikolciiaaa, Jestem1polak, Jestem1polak - 2 muszle.

Potem był Deathmatch, zwycięzcy: Nikolciiaaa, Lajkoniik, Lajkoniik - 2 muszelki.

Po tych dwóch wyżej wymienionych zabawach był Batata, a w nim zwyciężyli: Nikolciiaaa, Lajkoniik, Jestem1polak - 2 muszle idą do Was.


Później był Circuit, zwyciężyli: Gorczyszka, Lajkoniik - 2 muszelki.

Na samym końcu modułów był Prophunt w którym wygrały następujące osoby: Nikolciiaaa, Kinia006, Jestem1polak, Lajkoniik - 2 muszle.

Na sam koniec prosiłabym o dopisanie Dorcechan 3 muszelek za organizację oraz podziękowania dla Kini006 za screeny :)

Mam nadzieję że dobrze się bawiliście i do następnych modułów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz